Assalamualaikum...
Selamat pagiiiiii...
Mulakan pagi dengan senyuman...
Semoga hari ini dan hari2 yang akan datang bertambah2 baik...
Have a nice Monday semua...
Assalamualaikum...
Selamat pagiiiiii...
Mulakan pagi dengan senyuman...
Semoga hari ini dan hari2 yang akan datang bertambah2 baik...
Have a nice Monday semua...
Assalamualaikum...
Seyezly skarang amy betul2 takde tempat nak mengadu...
Dats why amy ngomel kat sini tak sudah...
Amy mohon...
Tuhan jagakan dia...
Dalam hati amy selalu ada dia...
Amy tak kan pernah...
Tak kan dapat lupa dia walau ape pun..,
Amy mohon tuhan berilah dia kebahagian yang selayaknya dia dapat...
Murahkan rezeki dia...
Permudahkan urusan kehidupan dia...
Berilah kekuatan pada dia untuk lalui hari2 yang mendatang...
Dia akan selalu ada dalam doa amy...
Amin...
Assalamualaikum...
Selamat malam...
Ape kabar korang yang terbaca blog amy ni?
Good?
Jap2,nak mengeluh kejap...hmmmmmmmm...
Berbalik pada tajuk...
Ye...segalanya telah pun amy terima...
Tipu kalau amy kata amy ok...
Amy sangat-sangat perlukan kekuatan untuk lalui semua ney...
Alhamdulillah Allah kurniakan amy dengan perangai gila-gila...
Masih mampu senyum...
Bergelak ketawa...
Dalam hati, Dia saje yang paling tahu, melebihi dari diri amy sendiri...
Niat amy cuma 1...
Bahagia kan insan yang telah bawak amy ke dunia ni...
Yang dah besarkan amy dengan penuh kasih sayang...
Sebanyak mana kebaikan amy buat pun tak kan dapat nak balas jasanya...
Amy harap, dengan pengorbanan amy ni...
Allah akan berikan yang terbaik untuk amy di dunia dan akhirat...
Kengkadang terasa hidup amy macam dalam drama...
Tapi inilah hakikatnya...
Amy betul2 sedang melaluinya...
Dengan pelbagai rasa yang amy tanggung dalam hati...
Sungguh amy tak berlakon...
Rasa amy...amy yang rasa...takde sape pun faham...
Amy doakan yang terbaik tuk kamu...lebih baik dari yang amy mintak untuk diri amy sendiri...jujur amy dengan kata2 amy ni...
Selamat malam...