Monday, May 31, 2010

~selamat pengantin baru SITI SAPURA~


entri ney amy nak mulakan ngan pic neyh...

pic pembukaan sekadar hiasan...
neyh amy kenal an nanae cyg...

sabtu yang lalu 29 MEI 2010 merupakan hari bersejarah wat sahabat kami SITI SAPURA...
beliau telah selamat menjadi seorang isteri kepada seorang suami...ngeh...

xm0 cite panjang...amy nak share pic kami pada hari kejadian...

neyh la pura...sabo die tunggu hencek suami die ha...

siti sapura & hencek suaminya, hencek mizie...

amy...ned...nanae...aqa...


  
 



 
sekali lagi selamat pengantin baru tuk pura n hencek suaminya...
kami owang syg pura...dats y kami datang dari jauh tuk tengok pura taw...pura sila terharu howkay...ngeee...

lepas neyh giliran sape plak kowang???


p/s: nanae n nedy...thanks coz wat amy hepi n bercakap x henti2 seharian yep...:)


Saturday, December 26, 2009

TAHNIAH n TERIMA KASIH...ney untuk dide...

first tahniah
asenye x terlambat lagi nak ucap an tahniah tuk adik amy yang sowng ney...
dide...
khamis baru ney result die kua...
Alhamdulillah dide dapat 7A1B...
hope dide jadi an ney pengajaran coz along taw...
dide telah terover confident ngan subjek PAI sehingga dide terleka...
sudahnye puas ati je la ngan B ok dide...
second terima kasih
terima kasih ney pun tuk dide jugak...
coz da wat abah ngan ma hepi...
b4 diz ma abah x pernah agi ase bangga kot ngan result along n angah...
dat day tengok ma hepi...
n tengok betapa bangga nya abah bile cite cikgu dide datang btaw abah result dide...
along tumpang hepi,tumpang bangga...
thanks coz da wat ma abah hepi ngan pencapaian dide...
third
ney nsihat along tuk dide...
jangan cepat leka ngan kjayaan ney ok...
ney baru permulaan...
anggap ini sebagai penguat semangat tuk trus berusaha mase akan datang ye adikku dide...

Tuesday, August 11, 2009

SeNyUm...

senyum 2 pnawar duka... bley mnangis... pas ngs sume beban akan jd ringan... amy slalu mnangis bile lam ati ase sgt berat... pas2 amy jd ok... ley bfikir secara waras kmbali... pas2 da ley cnyum... hope sume pun cm2... kite same2 cyg mnyayng teyh... luv all of u gurlz...