Wednesday, September 25, 2013

Update sebelum mata terlena

Assalamualaikum...
Jam amy skarang dah pukul 12.3o...
Mata dah ngantuk tapi gagah lagi nak hupdate blog...

Aktiviti amy sebelum tido selalunya berangan...
Tapi la ney tak taw nak angan kan ape...
So marilah kite berfikir je...

Ekceli banyak yang nak difikirkan..,
Nak wat tu...
Nak wat ney...
Semua benda macam ada due date...
Jadi sedikit penat kat situ...

But amy adalah ok...
Ok sesangat nye...

Hope semuanya ok2 jelah kot...

Wish me all the best ye...

Selamat tido semua...

Saturday, September 21, 2013

Bulan terang

Malam ney entri adalah bergambar...
Malam ney bulan terang...
Lenguh jugak lah kepala amy duk mendongak klangit ini malam...
Sambil merenung...
Bagai-bagai yang main lam kepala otak ney...
Kat sana nampak x bulan...
Orang yang kat sana nampak tak bulan yang macam orang kat sini nampak...
Tetibe hati rasa sayu...
Rasa nak nanges...
Semua salah bulan...

Subhanallah jangan lupa...
Segala puji bagi Allah...
Yang, mencipta segala yang ada di langit dan di bumi...
Untuk kita hamba ney berfikir n menginsafi diri...

Kesimpulannya...
Bulan malam ney memang cantik...
Cantik sangat...
Masyaallah...
Alhamdulillah...
Masih Dapat nikmat lihat keindahan ney lagi...

Thursday, September 19, 2013

Hoi Gila

dah kenapa entri lame-lame tkeluar semula...
macam post entri baru plak gayanye...
sakit hati mak...
ke amy yang dah x pandai nak bblogging...
hah sudah...
kenapa...kenapa...kenapa...sat lagi cuba lagi sekali...
kalau kua lagi sekali bersilat la amy jawabnye...

huh...
gile punya pasal...
amy dah lupa nak bagi salam...

assalamualaikum...