Wednesday, November 2, 2011

lUmRaHnYe mANuSiA

assalamualaikum...

gud nite semua-semuanya...

sesungguhnya amy dah lupa la macam mana ek nak mengarang kat blog...seyez dah berzaman amy x berbl0gging...sedih betul...

kisah amy malam ney...

kenapa ek, kalau dah namanya manusia memang tak pernah puas hati ngan apa yang dah dimiliki sekarang...
takde yang tu, nak yang tu, dah ada yang 2 tiba kan pulak nak yang ney...kan3...ke tak kan?...

dulu time sekolah nak masuk u...sekolah bosan...kena pakai uniform...dah masuk u...eh rindu pulak nak sekolah...tak pun bosan kat u...nak keje lah pulak...leh dapat gaji...duk u pinjaman sikit, tak cukup...akhirnye bila dah keje kembali merindu zaman belajo plak...camne??? blajo balik lah pasney...boleh???

haishhhh...itulah amay...besabo lah jiwa...

k 2 je...tata...




2 comments:

fathiahRAIHANA said...

dah mmg dcipta mcm tu akak , hehe

Miss CutiePie said...

A'ah.. rindu..
lagi2 rindu amy yang cepat serabut tu.. hihihi..
miss u..:)