Tuesday, January 3, 2012

di saat hampir ke balik

hehehe...amy hupdate lagi...suke2...

skang jam dah menunjukkan pukul 4.05pm...itu tandanya,kurang dari sejam lagi amy akan pulang ke rumah...yang paling amy suka jam 5 petang...bahagia weh...
amy tak pernah lagi story an...amy skang dah keje taw...suka2...bulan neyh dah nak masuk tiga bulan dah amy keje...dah 3 kali dah i merasa ada gaji sendiri...best ouh...gedik...

amy keje kat kampung halaman amy jugak...senang...amy tak payah pening-pening fikir nak sewa umah bagai...sebelum gi keje,dah ada sarapan...balik rumah, lapo dan makan...ney la faktor kegemukan amy ok...gi keje ada abah kesayangan yang amek dan jemput...tapi sekarang dah jarang,sebabbbbbbbbbbbbb...ngeeeee...baju pun ma kesayangan tolong uruskan...sayasayangmaksayaketat-ketat...see,betapa bahagianya saya...

amy keje di sebuah pejabat yang bese-bese dan memegang jawatan yang bese-bese jugeeee...cukuplah wat setakat ney...tapi amy masih belum berputus asa tuk mencari peluang kerja yang lebih baik di tempat yang lebih baik...tapi taknak duk kl boleyh???

ok dah pukul 4.20pm...nak buat persiapan balik rumah dah...boleyh gitu???
eh jap2...tetibe perut rasa lapo...balik ney nak terus makan...tengok tb sambil berbual mesra dan bgurau senda ngan keluarga tchenta (perantau-perantau,dengki tak???)

okbai...jumpa lagi malam nanti...(kalau laptop masih boleh berfungsi)
tata...

1 comment:

casablander said...

memang syok kerja di kampung sendiri..tak ada homesick2 ni..huhuu