Friday, April 11, 2014

Batu karang dalam hempedu

Assalamualaikum...selamat pagi...

Nak cerita, tiga empat minggu ni sebenarnya minggu yang sangat-sangat emosi tuk amy, tuk family amy...

Kisahnya...abah amy ney memang dari dulu lagi dah ada sakit batu karang... tapi baru-baru ney scan doc bagitaw dalam dua2 buah pinggang pun dah ada batu karang...doc bagi ubat,ok sekejap then selang seminggu jadi semula...kali ni lagi teruk sampai abah nak makan pun x lalu...perut x selesa...kami syak 2 gastrik...tak puas hati, abah scan lagi sekali...kali ney doc kata batu dalam hempedu pulak...1cm pulak 2...besarla pada amy...batu duk dalam badan...susahnye hati kami semua...sekarang abah ikhtiar sendiri dulu...minum air daun pecah kaca n ade kawan abah ajak p dungun...kalau semua pun x jalan...hujung bulan ney abah nak g KMC...nak x nak kena tebuk jugak tuk kua kan batu...

Amy...macam biasa...kena kuat...xnak tunjuk susah hati...kesian kat ma abah nanti...amy taw...Allah tak uji kita lebih dari batas kemampuan kita...Allah ada...kita usaha...yang lain kita berserah pada Dia...

Doakan abah amy sembuh ye...

ok dah...amy nak kerja ni...have a nice Jumaat ollss...banyakkan zikir ye...

Tata...

1 comment:

Kelvin Ong said...

Sila izinkan kami memperkenalkan diri kami sebagai pakar menyingkir batu karang pundi hempedu. Kami, Agro pluz Biotech Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang mengkaji produk bioteknologi kami tersendiri. Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi selama 20 tahun, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang terdiri daripada Roselle, minyak zaitun dan bahan-bahan mineral.

Produk kami yang berjenama DR GETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR GETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan.

Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.

Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa. Sila hubungi kami dengan emel agropluz@gmail.com / 016 977 5478 (Kelvin) untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut.

Sekian, terima kasih.