Wednesday, November 2, 2011

lUmRaHnYe mANuSiA

assalamualaikum...

gud nite semua-semuanya...

sesungguhnya amy dah lupa la macam mana ek nak mengarang kat blog...seyez dah berzaman amy x berbl0gging...sedih betul...

kisah amy malam ney...

kenapa ek, kalau dah namanya manusia memang tak pernah puas hati ngan apa yang dah dimiliki sekarang...
takde yang tu, nak yang tu, dah ada yang 2 tiba kan pulak nak yang ney...kan3...ke tak kan?...

dulu time sekolah nak masuk u...sekolah bosan...kena pakai uniform...dah masuk u...eh rindu pulak nak sekolah...tak pun bosan kat u...nak keje lah pulak...leh dapat gaji...duk u pinjaman sikit, tak cukup...akhirnye bila dah keje kembali merindu zaman belajo plak...camne??? blajo balik lah pasney...boleh???

haishhhh...itulah amay...besabo lah jiwa...

k 2 je...tata...




Friday, September 9, 2011

gud nite

assalamualaikum...

amy semakin cemerlang...amy agak dah dekat 2 bulan amy tak update bl0g amy...kesian, n
amy rasa malam neyh bl0g amy nak main-main ngan amy la...cam susah je nak menaip n menge'post' entri...0 amy yang xtaw ade perubahan kat mane-mane ek? banyak nye benda yang amy nak cerita...tapi ntah bila amy baru ada m0od yang rajin tuk bl0g neyh semula...

ok...bl0g dah bernafas kembali...
amy wish semua selamat malam...tido lena-lena...xm0 mimpi hantu...daaaa...


Sunday, July 24, 2011

pening kepala

selamat malam...

sekarang...kepala amy rasa sangat sakit...
amy syak amy dah terlebih makan durian...
nak cite pasal durian...
sekarang memang rata-rata musim durian kan...
nak dijadikan cite...
2 3 hari ney rezeki nak makan durian melimpah ruah...
amy sangat suka durian...
amy agak 2 3 bijik pun ley amy makan sowang agaknya...
time makan memang tak sedar...
hari ney bila terbau n ternampak je durian kat tepi jalan...
tetibe tekak rasa kembang...
nak muntah...
kepala jadi makin pening
apekah...
tak kan lah selera kat durian dah mati kot...
janganlah...

lepas ney insaf dah...
nak makan biarlah berpada-pada kan...

wah tak lama lagi dah nak masuk bulan Ramadhan kan...
dah bersedia kah kite semua...
ngeh3...