Saturday, April 16, 2011

siapa ada pokok inai...mintak sikit...

hai...assalamualaikum...selamat sejahtera...

amy skang teringin nau nak pakai inai...dah lame ouh amy tak pakai inai...dah berapa lama dah amy ngidam nak berinai neyh...

masalahnya...nape susah sangat amy nak jumpe pokok inai...bila lek kampung,tanya je pokok inai, jawapan yang amy dapat ialah pokok inai dah mati...

waaaa...amy adalah sedih taw tak bila yang diidam-idamkan belum terlaksana...

amy tak nak inai yang dalam tube tu...bau die busuk...pastu bila nak makan nasi je (amy makan nasi guna tangan) mesti kaler inai tu luntur, nasi pun jadi berkaler jek...ewwww...tak suke...lagi satu kaler nye tak tahan lama...pagi pakai,pastu mandi je kaler dari merah dah jadi oren...malam sikit dah jadi kuning...esok luse tulat dah tinggal kenangan...kejiiii...

rindunye bau inai tulen fresh dari pokok...waaaa...amy nak inai...amy nak inai...sape ade...bak la sikit...kalau amy dapat je inai tu kan...amy nak tanam...nanti boleh pakai inai sokmo-sokmo...


 ney la pokok inai(yg ats taw bukan bawah tu)...law nampak kat mane-mane gitaw amy eh...nak cantas...
pic neyh ehsan g0ogle...

~amy suke inai~

12 comments:

Cik Eliza said...

buat inai dr pokok nye biasa nya lebih baguih , hehe!

goood~

:D

munna said...

aiseh kak rumah MIL kak munna banyaklah... kat rumah di temerloh ni takde pokok ni...

cik ayin said...

pokok inai da mati..huuu

fyna said...

hehe...
dl kt umah fyna ade pokok inai gak.
skrg da mati..
huhu..




jom singgah n follow belog fyna.
ade segmen.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

cikCOKLET:) said...

alaa shiannya. coklet pun suka tempek-tempek inai hie..heee. inai kat kuku pun stil ada *saja nak bagi amy jelus* weee. jahat kan!

dulu ada jgk pokok tapi atok dah tebang...semak katanya! wuuu :(

Mamamya said...

citer bab inai t'ingat kenangan masa belajar kat U dulu...akak n the gang mmg suka sgt2 pakai inai....agak2 inai tinggal sekerat kuku jer mesti top-up balik(uiksss..blh top-up2 plak...hehhehe)

pokok inai ni ada lagi kat umah MIL akak...tp mcmana nak bagi kat amy yerk???

Amy said...

@Cik Eliza
kan3...super good...=)

Amy said...

@munna
kalau kak munna ckp umah akak ade...cergas je amy dtg t...=)

Amy said...

@cik ayin
nape mati...*kecewa*

Amy said...

@fyna
sian pokok 2...ok...t amy terbang ke sana yeppp...

Amy said...

@cikCOKLET:)
waaaa...tak aci...nak jugakkk...=P

Amy said...

@Mamamya
ala yeke kak....law pakai pos2 mesti kering je 2 nnti kan...=(