kowang taw x kat pluto ada pokok rambutan...amy pun baru taw...kisahnya, semalam amy mengkomen status sowang sahabat amy kat FB...die nak pindah pluto...beliau la yang bagitaw amy kat sane ade pokok rambutan...bukan 2 je taw...amy ingat kan kat sane gelap...rupenye x...kat pluto x gelap ouh...coz ade lampu stadium...terang giler a kan...bagus...terang 2 nanti orang takut nak wat dose...kate beliau lah...menarik kan...gud...
siapakah beliau yang amy maksudkan di atas...ok skang lupekan pasal pluto 2...amy nak cite sal sahabat amy neyh sebenarnye...beliau pun ada blog taw...seyez amy cakap, walaupun baru berblog,p die memang sempoi...sempoi gilak...x caya p lawat die kat sini...tengok selamba x selambanya beliau neyh...
bila amy kenal die??? amy kenal die neyh mase belajau kat UiTM di hatiku...kami duk 1 akademi yang sama iaitu akademi pengajian bahasa, p die neyh ke Bahasa Inggeris n amy ke Bahasa Melayu...amy tyme kat sane dulu memang x kacip ngan die...senyum2 gi2 je law nampak...awalnye amy ingat die neyh dulu cam ala2 kerek jek taw...xtaw nape amy ley bpikiran gitu...tapi 2 lah...bak kata orang...x kenal maka x cinta...bila dah habis neyh baru la amy mula kenal2 mesra ngan beliau...ternyata pandangan awal amy adalah kurang tepat...coz beliau neyh upenye sangat friendly dan mesra pengguna...
moral of da story...dont judge a book by its cover...
dear cik Raden Galoh Chindra Kirana ...nanti konvo kite men snap pic pelok-pelok a...