Thursday, February 10, 2011

tempat tido paling selesa

assalamualaikum...

wahhhh skang dah pukul 3 pagi tapi mata amy masih belum mengantuk...tetibe pulak amy terasa nak menaip...maklumlah, da lama x menaip esaimen...chaitttt, giler bek an amy...kunun...

berbalik pada tajuk di atas...mesti semua orang ada tempat tido yang paling disukai an??? law xde xpe, duk diam2 howkay...kalau ada, kenapa kowang pilih tempat 2??? mestilah sebab kat situ kite boleh tido lena, aman, tenteram darul makmur an... perghhhh,amy tanye,amy jawab sendiri an...gud...

bagi amy la kan, tempat tido paling selesa bagi amy, yang boleyh wat amy tido dengan lena dan selesa sangat2 adalah kat sebelah ma amy...seyez...x kisah lah law x tido atas katil pun tetap best...waktu siang pun law tido kat sebelah ma, amy boleyh tido lena x hengat taw...selesanya 2 xtaw nak cakap macam mane...law amy tido kat sebelah ma, pesen amy tido memang ske himpit2, xde istilah2 rimas2 bila ngan ma howkay...yela sebab 2 kan ma amy...

kowang macam mana...

waaaa cite sal tido, tetibe amy dah ase mengantuk...dan2 jek an...howkay, sekian repekan tuk waktu ini...

daaaaaaa...

p/s : along sayang ma....muaaaaah3...


8 comments:

kay_are said...

time keje xleh tido.. T_T

EZAN IDMA said...

saye memang suke tido. selain tido tu best ia juga boleh melupakan semua maslah yg dialami ;p

shahjiehan said...

ma tu mama ke?

Amy said...

kay_are...tido siang tuk petani anggur jek...:)

Amy said...

ezan...kan3 ezan :)

Amy said...

shahjiehan...yeppp,ma 2 tuk mama...:)

Ai Ni.. said...

jgn tido lewat2 selalu k..jagan kecantikan..huhu..tak habis dengan kecantikan aku ni..:D

Amy said...

aini...baiklah...nak cantik jugak :)