Tuesday, February 22, 2011

andaian amy tentang bunyi pesawat yang kuat

assalamualaikum...selamat malam...

berkenaan tajuk yang kat atas...

sejak akhir-akhir neyh...area tempat amy tinggal selalu sangat bunyi pesawat...kuat lak 2...macam terbang rendah betol...macam nak tercabut atap rumah...bgegar-gegar otak amy...kuat betul...seyez law amy ade sakit jantung...da mati da...

bila bunyi-bunyi macam neyh kua...amy cuak sebenarnye...agak takut n kecut sket di situ...

andaian amy...

"ha kenapa ngan jet neyh (amy panggil jet taw)...nak perang ke?...takutnye"...haishhhh mintak jauh...

"owh agaknye askar nga wat latihan kot neyh..." ok lega sket di situ...

neyh andaian baru amy...

"agaknye askar nga melawat kawasan n pantau keselamatan kawasan nk mengundi kot xpun nak anta makanan x pun nga bawak menteri, erkkkk"...x lame lagi kat kerdau an nak mngundi...so law askar nk p tengok sane, memang lalu atas temerloh la...boleyh cam2???

semoga Allah pelihara negara kita dari sebarang kekecohan...takutlah amy tengok negara2 lain...perang sane...perang sini...rusuh sana...rusuh sini...hmmmm...Amin....


6 comments:

cik ayin said...

sekali sekala kua umah,tengok jet.. tu lambai tangan..mane tau die nak jemput amy...huahaha...

Amy said...

yessss...ayin bg amy idea la...sok test...hehehe...

EJA said...

eja sebenarnya tu yg dalam jet tu..pulang balik sabah..hihi..btul tu kata ayin..lain kali cuba lambai skit..manala tau dia singgah..boleh ajak mnum petang sekali..

munna said...

kak munna kat office ni pun... tak tahan bunyi enjin tu.. rasa dekat je atas kepala ni... betul agaknya pasal nak mengundi kat kerdau tu yg selalu ada je jet tu..

Amy said...

ala eja...nape x singgah dulu rumah amy...:)

Amy said...

2 la kak...dengar cite kat kerdau memang dah sibuk skang...:)