assalamualaikum...
wahhhh skang dah pukul 3 pagi tapi mata amy masih belum mengantuk...tetibe pulak amy terasa nak menaip...maklumlah, da lama x menaip esaimen...chaitttt, giler bek an amy...kunun...
berbalik pada tajuk di atas...mesti semua orang ada tempat tido yang paling disukai an??? law xde xpe, duk diam2 howkay...kalau ada, kenapa kowang pilih tempat 2??? mestilah sebab kat situ kite boleh tido lena, aman, tenteram darul makmur an... perghhhh,amy tanye,amy jawab sendiri an...gud...
bagi amy la kan, tempat tido paling selesa bagi amy, yang boleyh wat amy tido dengan lena dan selesa sangat2 adalah kat sebelah ma amy...seyez...x kisah lah law x tido atas katil pun tetap best...waktu siang pun law tido kat sebelah ma, amy boleyh tido lena x hengat taw...selesanya 2 xtaw nak cakap macam mane...law amy tido kat sebelah ma, pesen amy tido memang ske himpit2, xde istilah2 rimas2 bila ngan ma howkay...yela sebab 2 kan ma amy...
kowang macam mana...
waaaa cite sal tido, tetibe amy dah ase mengantuk...dan2 jek an...howkay, sekian repekan tuk waktu ini...
daaaaaaa...
p/s : along sayang ma....muaaaaah3...